Το σχολείο μας επισκέφτηκε την Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 23/02/2018, σε μια εκπαιδευτική εκδρομή που όλοι περιμέναμε.

Μαθητές και των τριών τάξεων, σε τρία λεωφορεία και με τη συνοδεία 7 καθηγητών ξεκίνησαν από την βροχερή Λάρισα περίπου στις 8 το πρωί, με προορισμό τη συμπρωτεύουσα.

Ωστόσο ο καιρός στάθηκε σύμμαχός μας τελικά και κατά την διάρκεια της παραμονής μας στην όμορφη Θεσσαλονίκη δεν έβρεξε καθόλου. Μπορέσαμε έτσι να επισκεφτούμε τον πολιούχο Άγιο Δημήτριο, την Ροτόντα, την πανεπιστημιούπολη και την καμάρα (αποκαλέστε την και Αψίδα του Γαλέριου, το ίδιο κάνει! ), την πλατεία Ναυαρίνου και να καταλήξουμε στην παραλία και τον Λευκό Πύργο.

Μετά από όλα αυτά και την κουραστική πεζοπορία, μας έμεινε λίγος ελεύθερος χρόνος για ξεκούραση, φαγητό, καφέ, γλυκό και μια μικρή βόλτα στην αγορά! Αργά το απόγευμα ξεκινήσαμε το ταξίδι της επιστροφής, λίγο πριν ξεκινήσει και πάλι η βροχή (!), κουρασμένοι αλλά και ευχαριστημένοι. Οι τρείς οδηγοί μας ήταν άψογοι επαγγελματίες και τους ευχαριστούμε για την βοήθεια και την υπομονή τους.